11062b_f0cd2b56e86443d68d21b6bc12fe055c_

VIDEOPILDI TOOTMINE

Videoklippidel võib olla palju erinevaid eesmärke. Populaarseimad videod on:

  • tootevideo ehk tooteid ja nende omadusi tutvustav video

  • how-to or DYI videod ehk õpetlikud videod kliendile lisaväärtuse andmiseks

  • brändivideod ehk ettevõtet ja tema brändi/kaubamärgi tutvustavad videod

  • reklaamvideo ehk üleskutse tarbijale ettevõtte teenuseid/tooteid ostma

KUIDAS?

KUI VEEL KÕHKLETE

Kui veel kõhklete, kas peaks Google's reklaamima:

  • 90% tarbijatest ütlevad, et makstud reklaamid mõjutavad nende ostuotsust

  • 75% tarbijatest ütlevad, et makstud reklaamid teevad soovitud toote või teenuse leidmise lihtsamaks

  • 63% otsingu sooritanutest klikivad makstud reklaamil

  • 59% tarbijatest teevad oma ostuotsuse just online kanalites

  • 58% milleeniumi põlvkonnast on ostnud midagi olles mõjutatud online reklaamist