
VIDEOPILDI TOOTMINE
Videoklippidel võib olla palju erinevaid eesmärke. Populaarseimad videod on:
-
tootevideo ehk tooteid ja nende omadusi tutvustav video
-
how-to or DYI videod ehk õpetlikud videod kliendile lisaväärtuse andmiseks
-
brändivideod ehk ettevõtet ja tema brändi/kaubamärgi tutvustavad videod
-
reklaamvideo ehk üleskutse tarbijale ettevõtte teenuseid/tooteid ostma
KUIDAS?
KUI VEEL KÕHKLETE
Kui veel kõhklete, kas peaks Google's reklaamima:
-
90% tarbijatest ütlevad, et makstud reklaamid mõjutavad nende ostuotsust
-
75% tarbijatest ütlevad, et makstud reklaamid teevad soovitud toote või teenuse leidmise lihtsamaks
-
63% otsingu sooritanutest klikivad makstud reklaamil
-
59% tarbijatest teevad oma ostuotsuse just online kanalites
-
58% milleeniumi põlvkonnast on ostnud midagi olles mõjutatud online reklaamist